2012. január 24., kedd

Fekete bizsu csomag - Jelenlegi ára: 999 Ft

Fekete bizsu ékszer csomag - ne hagyd ki!!!  
A csomag tartalma:
- 1 db fekete négyzet alakú köves medállal ellátott sodrott selyem anyagú nyaklánc (jó állapotú, 44 cm hosszú)
- 1db fekete gyöngyös és fényes grafit színű kövekből álló nyaklánc (nem tudom mi a neve ennek a fényes grafitszínű anyagnak, de nagyon jól néz ki, újszerű állapotú, kb 90 cm hosszú)
-1 pár Philip Russel fülbevaló, virágos, ezüst színű, fekete kövecskés (konkrétan egyszer sem volt rajtam... 5 cm hosszú)
- 1 db fekete, 5 mm-es gyöngyökből álló nyaklánc (alapvetően jó állapotú, 2-3 gyöngyön a festék picit lejött, de szerintem nem gáz, én is csak most vettem észre, hogy nagyon jól megnéztem; 43. 5 cm)
Személyesen szeretem átadni az árukat, erre lehetőség van: Budapest Infopark/Ládmányosi híd, Érd, Szekszárd és Pécs (itt csak péntek délutánonként az Árkádnál)
Nem nagyon szeretem, de ha másképp nem megoldható, akkor ajánlott csomagként vagy levélként tudom postázni is, de ennek költségét a vevő állja és nem áll módomban visszavenni az árút! A csomag 110 gramm, postaköltség a postai díjszabás szerint (nem tudom mennyi, majd a postán megmondják). Kérlek, ennek tudtában licitálj.
NÉZD MEG A TÖBBI AUKCIÓMAT IS ; -)!



Jelenlegi ára: 999 Ft

Az aukció vége: 2012-02-02 00:56
. Fekete bizsu csomag - Jelenlegi ára: 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése